Home > Uncategorized > Counselling is ook je klanten benaderen

Counselling is ook je klanten benaderen

Alvorens te counselen moet je ook klanten hebben. Dat vereist marketing van jezelf en je bedrijf, investeren. Gebruik social media en ook reguliere media, en reageer op elk verzoek tot contact. Je hebt tenslotte het voordeel dat je geen wachtlijsten hebt… 

Wanneer de klant binnen is ontvang je hem / haar professioneel in je zakelijke wachtruimte.  

Daarnaast moet je de klant lezen om hem/haar goeed te begrijpen. Het e-book De Wereld van de Klant (11 euro) gaat over het vormgeven van gesprekken met klanten. Het beslaat 348 pagina’s met praktijkvoorbeelden, tips en oefeningen om je vaardigheden in de praktijk verder aan te scherpen.
Je kunt het e-book op de site downloaden: http://www.dewereldvandeklant.nl

Ton Ammerlaan

Advertenties
Categorieën:Uncategorized
  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: